Izvēle
Mans grozs ()
Šī prece ir veiksmīgi pievienota grozam!
Vēlmes ()
Pievienots vēlmēm

Bieži uzdotie jautājumi

Šeit atradīsi atbildes uz jautājumiem, ko visbiežāk uzdod "Pērkam kopā" lietotāji. Ja savu jautājumu te neatrodi, droši zvani vai raksti mums - ar prieku palīdzēsim!

  • Pēc apmaksas e-pastā neatrodu savu kuponu. Kāpēc?

    Kupons e-pastā nonāk 10 minūšu laikā no apmaksas brīža. Ja neesi saņēmis kuponu e-pasta iesūtnē, izskati citas e-pasta mapes ("Abonētie", "Spam").
    Izņēmums ir ceļojumu vai pasākumu piedāvājumi, kuriem noteikts minimālais pircēju skaits – šādā gadījumā kuponu saņemsi tikai tad, kad piedāvājumam būs pietiekoši daudz pirkumu (vairāk informācijas pie katra piedāvājuma).

  • Vai varu kuponu uzrādīt telefonā?

    Ja pie piedāvājuma nav norādīts, ka kupons jāuzrāda drukātā veidā, vari to uzrādīt jebkādā formātā.

  • Vai man obligāti jāreģistrējas "Pērkam kopā" mājaslapā? Kāpēc tas būtu vēlams?

    Pirkumu vari veikt arī bez reģistrēšanās.
    Reģistrētiem lietotājiem ir vairākas priekšrocības - iespēja sekot līdzi sava pasūtījuma izpildei, pārskatīt pasūtījumu vēsturi, kā arī uzkrāt "Pērkam kopā" naudu.
    "Pērkam kopā" profilā vari ienākt ar "Draugiem" un "Facebook" pasēm, kā arī ar reģistrētu e-pastu.

  • Ko darīt, ja neesmu saņēmis nopirkto preci?

    Ja prece kavējas, mēs nosūtām klientam e-pastu ar piegādes informāciju. Ja neesi e-pastu saņēmis, sazinies ar mums.
    Ko darīt, ja man neizdodas sazināties ar pakalpojuma sniedzēju?
    Uzraksti mums e-pastu ar savu kupona numuru, kontaktinformāciju un īsu situācijas izklāstu.

  • Kā rīkoties, ja es nedzīvoju Rīgā, bet vēlos saņemt preci?

    Ja preci nevari saņemt kādā no bezmaksas izsniegšanas vietām, izvēlies kādu no mūsu piedāvātajiem piegādes veidiem.

  • Vēlos iesniegt priekšlikumu/sūdzību. Kā rīkoties?

    Iesniegumā, priekšlikumā vai sūdzībā ir jānorāda: kupona numurs; iesniedzēja vārds un uzvārds; e-pasta adrese un tālruņa numurs; iesnieguma, priekšlikuma vai sūdzības būtība, saistītie apstākļi un prasības.
    Ja vēlamais atbildes sniegšanas veids nav norādīts, atbildi sniegsim tādā pašā veidā, kā sūdzība tika iesniegta.

  • Kā rīkoties, ja mani neapmierina kāda "Pērkam kopā" iegādātā prece?

    Saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu iegādāto preci vari atgriezt 14 dienu laikā kopš saņemšanas. Par preces atgriešanas nosacījumiem lasi sadaļā Preces atgriešana un apmaiņa.

  • Cik ilgā laikā man tiks pārskaitīta nauda par atgrieztu preci?

    Ja atgriezi preci mūsu izsniegšanas vietā Vīlandes ielā 7, mēs pārbaudīsim preces stāvokli un veiksim naudas atgriešanu 3-5 darba dienu laikā.
    Ja preci esi mums nosūtījis, naudas atgriešanu veiksim 3-5 darba dienu laikā pēc tam, kad būsim preci saņēmuši un pārbaudījuši.
    Kad būsim veikuši naudas atgriešanu, Tu saņemsi informatīvu e-pastu.

  • Pēc preces atgriešanas saņēmu e-pastu, ka nauda kontā ienāks 3-5 darba dienu laikā. Pagājušas 5 darba dienas, tomēr maksājumu neatrodu. Kā rīkoties?

    Maksājuma sūtītājs ir "SIA Draugiem". Ja tiešām neesi saņēmis naudu kontā, sazinies ar mums, un mēs palīdzēsim.

  • Nopirku elektropreci "Pērkam kopā", tomēr pēc laika tā pārstāja strādāt. Kā rīkoties?

    Raksti mums e-pastu, izklāstot situāciju un minot kupona numuru. Ja vēl ir spēkā garantijas periods, mēs nosūtīsim preci sadarbības partnerim, kurš to salabos vai samainīs.